bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Hans Croese - WaarBenJij.nu bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Hans Croese - WaarBenJij.nu

bijna klaar voor vertrek

Door: hans croese

Blijf op de hoogte en volg Hans

31 Augustus 2016 | Nederland, Heemskerk

vrijdagmorgen om 10:30 vertrek ik voor een maand naar Haiti. IK ga daar op een school in de bergen , 2uur rijden van de hoofdplaats Port au Price, alle 800 leerlingen en hun 60 leerkrachten de ogen testen en indien nodig ook van een montuur voorzien. de glazen maak ik er dan in als ik weer thuis ben.
begin november gaat er weer iemand naar Haiti en neemt de brillen weer mee. Het meeste is gepakt nu nog de laatste voorbereidingen. Ik houdt jullie regelmatig op de hoogte.

  • 31 Augustus 2016 - 18:00

    Nel En Nel:

    Hallo Hans, Ik wens jou een hele goede en veilige reis toe, en veel werkplezier
    Groetjes van ons Nel en Nel

  • 31 Augustus 2016 - 18:05

    Cor Molenaar:

    Beste Hans,
    Een goede maand toegewenst. Ook voor Toos. Een maand is wel erg lang, maar zoveel mensen behandelen vraagt uiteraard veel tijd. Zien je verslagen tegemoet.
    Hartelijke groet,
    Je zus en zwager

  • 31 Augustus 2016 - 18:07

    Kostas En Tanja:

    Hoi Hans,
    Goeie reis en een plezierig verblijf in Haïti. Veel succes met je werkzaamheden.
    Groetjes van ons!

  • 31 Augustus 2016 - 18:27

    Andre En Christine:

    Hans wij wensen jou een goede reis en veel succes in Haïti.

    groetjes van Christine en Andre.

  • 31 Augustus 2016 - 19:26

    Miep:

    Lieve Hans
    Een heel goede reis en verblijf in Haïti!
    Eerlijk gezegd, zal ik blij zijn als je weer terug bent.
    Gelukkig lijkt de tijd snel te gaan.
    Moet/ga je tekst nog aanpassen?
    BeterzichtinHaïti?!
    Nou ja, het maakt niet uit.
    We weten allemaal waar je naar toe gaat en wat je daar gaat doen.
    Liefs en tot ziens
    Miep

  • 31 Augustus 2016 - 20:57

    Joke Prasing:

    Lieve Hans,
    Een hele goede reis gewenst. Hopelijk kun je alles daar doen wat je van plan bent. Pas goed op jezelf en kom veilig weer terug.
    Liefs,
    Joke

  • 31 Augustus 2016 - 21:31

    Jetty:

    Lieve Hans,

    Allereerst een heel goede reis. Verder hoop ik dat je weer mooie ontmoetingen zult hebben. Veel plezier en kom gezond weer terug.

    Liefs van Jetty

  • 03 September 2016 - 10:14

    Anita Schager:

    Beste Hans, heel bijzonder dat je dit doet! We wensen je een hele mooie tijd in Haitie en hopen dat je veel mensen kunt helpen. 'We are Standing By'

  • 04 September 2016 - 12:06

    Miep:

    Lieve Hans
    Van Toos hoorde ik vanmorgen, dat je nu veilig op de plaats van bestemming bent.
    Een goede tijd verder.
    Liefs

  • 04 September 2016 - 16:03

    Ruud Pettersson:

    Beste Hans,
    Gelukkig veilig aangekomen, dus nu aan de slag ;-)
    En vergeet niet: Links is rechts en andersom!!
    Veel succes en ik hou je in de smiezen.
    Groetjes, Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Ik ben optometrist ( inmiddels pensionado)en ga in Haiti kinderen helpen die niet goed kunnen zien.

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 23156

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 03 Oktober 2016

Oogproject Haiti Hans Croese

04 Mei 2015 - 28 Mei 2015

Oogzorgproject in Togo

Landen bezocht: