over 36 uur weer naar Togo - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Hans Croese - WaarBenJij.nu over 36 uur weer naar Togo - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Hans Croese - WaarBenJij.nu

over 36 uur weer naar Togo

Blijf op de hoogte en volg Hans

09 April 2016 | Nederland, Heemskerk

over 36 uur vertrek ik weer voor twee weken naar Togo.
ik ga daar weer naar toe om vooral kinderen en scholieren hun ogen te testen en indien nodig hun een bril te geven. De voorbereidingen zijn gedaan .Brillen die nodig zijn zijn verzonden en hopelijk aangekomen. De rest van de brillen ( die over waren van de vorige trip) liggen klaar in Togo.
De koffers zijn bijna gepakt en ik vertrek zondagochtend om 07:15 uur van Schiphol en ben dan na overstap in Parijs en tussenstop in Niger om !7: 00 uur local time in Lome- Togo. Het is daar 2 uur vroeger.
als ik internetverbinding heb zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen en werkzaamheden. Ik heb er in ieder geval zin in.

met een hartelijke groet,
Hans Croese

  • 09 April 2016 - 01:54

    Ruud Pettersson:

    Beste Hans,
    Ik zal je belevenissen zeker volgen.
    Wens je veel succes met dit mooie werk.
    Goede reis en behouden aankomst.
    Groetjes, Ruud

  • 09 April 2016 - 05:32

    Isabelle:

    Lieve oom Hans, bijzondere reis wederom! Een hele goede tijd. Ik blijf u volgen. Dikke knuffel, Isabelle X

  • 09 April 2016 - 11:34

    C.Molenaar:

    Nou Hans, zet 'm op! We hebben elkaar gisteren al in Heiloo gesproken. We zullen je activiteiten, ontmoetingen enz proberen te volgen. Fantastisch om zo in natura hulp te kunnen bieden. We hopen dat je een voorspoedige reis hebt.
    Hgr.Map en Cor

  • 09 April 2016 - 14:16

    Nel En Nel:

    Wij wensen jou een hele goede reis en behouden aankomst. We hopen dat je weer heel veel kinderen kunt helpen met beter zicht. Geweldig wat jij voor ze doet Hans.
    We zullen je weer volgen op de voet
    groetjes de Nellen

  • 09 April 2016 - 16:13

    Rinus:

    Dag Hans,

    Ik wens je alle succes. Een veilige trip. We zitten tegelijkertijd in de lucht. Ik ben nu op Cuaracao en vlieg morgen door naar Suriname.
    Groetjes en veel strekte daar.
    Take care,
    Rinus

  • 09 April 2016 - 21:27

    Ko Van Houten:

    Hans,

    We hebben elkaar al uitgebreid uitgezwaaid. Wens je alle succes. Maar je bent wel in staat denk ik om er een succes van te maken. Zien er naar uit je avonturen virtueel te volgen.

    Groet,

    Hil&Ko

  • 09 April 2016 - 21:31

    Andre De Gans:

    Hans, ik wens je een goede tijd toe en dat je mag brengen wat je graag wil.

    groeten,

    Andre

  • 10 April 2016 - 07:26

    René Geersema:

    Beste Hans,

    Ik wens je een goede reis en veel succes in Togo. Graag volg ik je belevenissen en resultaten in Togo.

    Groetjes,
    René

  • 10 April 2016 - 21:56

    Miep:

    Gelukkig, dat je goed in Togo bent aangekomen!
    Veel succes daar!
    Liefs
    Miep

  • 10 April 2016 - 23:03

    Toos Croese:

    Lieverd, Na een vermoeiende dag welterusten zometeen . Groeten aan Pater Theo. dikke kus toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Ik ben optometrist ( inmiddels pensionado)en ga in Haiti kinderen helpen die niet goed kunnen zien.

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 23260

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 03 Oktober 2016

Oogproject Haiti Hans Croese

04 Mei 2015 - 28 Mei 2015

Oogzorgproject in Togo

Landen bezocht: