over 36 uur weer naar Togo - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Hans Croese - WaarBenJij.nu over 36 uur weer naar Togo - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Hans Croese - WaarBenJij.nu

over 36 uur weer naar Togo

Blijf op de hoogte en volg Hans

09 April 2016 | Nederland, Heemskerk

over 36 uur vertrek ik weer voor twee weken naar Togo.
ik ga daar weer naar toe om vooral kinderen en scholieren hun ogen te testen en indien nodig hun een bril te geven. De voorbereidingen zijn gedaan .Brillen die nodig zijn zijn verzonden en hopelijk aangekomen. De rest van de brillen ( die over waren van de vorige trip) liggen klaar in Togo.
De koffers zijn bijna gepakt en ik vertrek zondagochtend om 07:15 uur van Schiphol en ben dan na overstap in Parijs en tussenstop in Niger om !7: 00 uur local time in Lome- Togo. Het is daar 2 uur vroeger.
als ik internetverbinding heb zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen en werkzaamheden. Ik heb er in ieder geval zin in.

met een hartelijke groet,
Hans Croese

  • 09 April 2016 - 00:20

    Toos Croese:

    Lieve Hans
    Inderdaad nog een paar uur te gaan, Ik zal je missen. Bij voorbaat een heel goede reis.
    Dikke kus van mij

  • 09 April 2016 - 01:05

    Els Stellingwerf:

    Hans, wens je een veilige en voorspoedige reis en hoop dat alles loopt zoals je je dat voorstelt. Ik vind het heel goed dat je aan je vorige bezoek een vervolg geeft. We blijven je volgen.

  • 09 April 2016 - 10:13

    Wim En Jetty:

    Lieve Hans,

    We wensen je een goede reis, een mooi en productief verblijf in Togo. We blijven je volgen.
    Groeten en liefs van Wim en Jetty

  • 09 April 2016 - 10:21

    Joke Prsing:

    Ha Hans,
    ik wens je een goede reis. De mensen in Togo zullen blij zijn met je komst. pas ook goed op je zelf.
    Liefs,
    Joke

  • 09 April 2016 - 11:10

    Stichting Matamba:

    Goeie dag beste Hans,

    Wat geweldig mooi dat je dit weer op je neemt.With peace, love and joy.
    In Swahili AsantaSana

    Stichting Matamba
    Namens deze
    Cobi Noordhoff

  • 09 April 2016 - 11:44

    Kostas En Tanja:

    Hoi Hans,

    We wensen je een hele goeie en veilige reis. Wat zullen de mensen in Togo weer blij zijn dat je komt.
    Heel veel succes met dit mooie initiatief en uiteraard ook veel plezier tijdens je verblijf daar.
    Groetjes,
    Kostas en Tanja

  • 09 April 2016 - 20:53

    Michiel Noordhoff:

    Beste Hans,

    Wij wensen je een goede reis en met een koffer vol verhalen weer terug komen, heerlijk!
    Respect

    Michiel en Maud

  • 11 April 2016 - 09:40

    Anita Schager:

    Lieve Hans, in gedachten reizen we met je mee. Super dat je dit doet! Wensen je een heel mooi en vooral zinvol avontuur! X Anita en Marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Ik ben optometrist ( inmiddels pensionado)en ga in Haiti kinderen helpen die niet goed kunnen zien.

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 23208

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 03 Oktober 2016

Oogproject Haiti Hans Croese

04 Mei 2015 - 28 Mei 2015

Oogzorgproject in Togo

Landen bezocht: