weer thuis - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Hans Croese - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Hans Croese - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: hans croese

Blijf op de hoogte en volg Hans

28 April 2016 | Nederland, Heemskerk

dinsdag 26 april 2016

weer veilig thuis in heemskerk. wat een omslag van temperatuur.
kom uit 36 gr en tref het hier niet met 6 gr. ik schrijf nu donderdag en moet er nog aan wennen. kan met een goed gevoel terugkijken op mijn trip naar Togo. Niet alles is verlopen zoals gepland, maar een beetje improviseren ligt mij wel. Veel mensen ca 350 kunnen helpen die erg blij waren met onze hulp. veel waardering voor wat wij deden en dan is het altijd weer zo dat je meer terugkrijgt dan wat je geeft. ben blij dat ik dit mede met behulp van sponsors kon doen. In Togo gaan ze ervan uit dat ik volgend jaar weer terugkom. kan dat nu nog niets van zeggen. maar mijn hart ligt wel bij die mensen. wie weet.
dit is het einde van mijn verslag en ik vond het erg leuk dat ik zoveel volgers had. door de vele reacties voelde ik me toch verbonden met thuis. dank jullie wel.
met een hartelijke groet.
Hans Croese

  • 28 April 2016 - 22:26

    Ruud Pettersson:

    Beste vriend,
    Ik heb genoten van je verhalen, het aanstekelijke enthousiasme en je inzet voor de mensen daar!
    Groet, Ruud

  • 29 April 2016 - 00:19

    Andre En Christine:

    Dank voor je persoonlijke verhalen. Blij dat je weer gezond en veilig terug bent in Nederland

    liefs Andre en Christine.

  • 29 April 2016 - 00:26

    Isabelle:

    Lieve oom Hans, fijn dat u weer veilig thuis bent! Heel mooi dat het project geslaagd is en zoveel mensen kon helpen. Gewoon TOP! Nu nagenieten, ik heb mee genoten...

  • 29 April 2016 - 09:08

    René Geersema:

    Goede vriend,

    Nogmaals welkom thuis en ik heb genoten van je blog.

    Gr. René

  • 29 April 2016 - 09:14

    Cor Molenaar:

    Mooi besluit beste zwager. En daar gaat het om: dat je er een goed gevoel aan hebt overgehouden. Geweldig toch dag je zoveel mensen weer een beter levensperspectief hebt gegeven, gewoon omdat ze wat beter kunnen zien. Prachtige taak. Volgend jaar maar weer.
    Hartelijke groet en tot ziens.
    Je zus en zwager

  • 29 April 2016 - 10:20

    Kostas En Tanja:

    Hoi Hans,

    Welkom thuis! Het was weer leuk om je te volgen, inspirerend!

    Groetjes,
    Kostas en Tanja

  • 29 April 2016 - 10:27

    Wim En Jetty:

    Ha Hans, fijn dat je weer veilig thuis bent. En geweldig dat je weer zoveel mensen hebt kunnen helpen. Groeten van Wim en Jetty

  • 29 April 2016 - 10:51

    Joke:

    Ha Hans,
    Ik heb gezien dat je weer veilig thuis bent gelukkig. Volgens mij was je woensdag nog een beetje slaperig (grapje) Bedankt voor de verslagen.
    Gr Joke

  • 29 April 2016 - 12:53

    Wim Boone:

    Goed dat je weer thuis bent. Heb genoten van je verslagen. Wellicht is het in de Ardennen wat warmer, alhoewel ...
    Wim Boone

  • 29 April 2016 - 20:39

    Nel En Nel:

    Welkom thuis Hans, gelukkig is alles goed gegaan en ben je weer veilig geland. je hebt onggelooflijk mooi en dankbaar werk gedaan en ik kan mij voorstellen dat dat jou een heel goed gevoel geeft.
    Wie weet volgend jaar Hans maar daar kan je nog een heel jaar over nadenken.
    groetjes van ons, je buufjes
    De Nellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Ik ben optometrist ( inmiddels pensionado)en ga in Haiti kinderen helpen die niet goed kunnen zien.

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 23151

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 03 Oktober 2016

Oogproject Haiti Hans Croese

04 Mei 2015 - 28 Mei 2015

Oogzorgproject in Togo

Landen bezocht: